Automobilių turbinos gali būti vadinamos ir kompresoriais, ir turbokompresoriais. Tai sinonimai tam pačiam dalykui įvardinti. Tačiau paskutinysis ir ilgiausias turbokompresoriaus pavadinimas ir yra pats tiksliausias. Šiandien jau praktiškai nebegaminama automobilių, kurie neturėtų turbinos. Tuo tarpu tarp senesnių – 10-15 ir daugiau metų sulaukusių automobilių dar dažnai galima aptikti tokius, kuriuose turbinos tiesiog nėra. Dažniausiai be turbokompresorių gaminti nedidelių automobilių varikliai, nes tokie automobiliukai iš esmės nebūna galingi ir jais nevažinėjama itin greitai. Tiesa, yra viena išimtis – tai mažytis dvivietis automobilis „Smart“, kurio variklis sukomplektuotas su turbina. Dėka turbinos padidėja ir variklio jėga, todėl nereikėtų nustebti, jei šis mažylis nuo šviesoforo pajudės greičiau nei bet kuris kitas automobilis be turbinos.
Tie, kurie teigia, kad turbinos automobiliuose nereikalingos ir kad turbinų remontas – gana brangus, pateikia ir dar vieną argumentą: kai padidėja variklio galia, padidėja ir kuro sąnaudos. Tačiau šiuolaikiniuose varikliuose atvirkščiai – turbinos netgi padeda taupant kurą. Kalbant apie dyzelius variklius, jei jie komplektuojami su turbina, tai yra itin dinamiški, juos vairuoti gerokai maloniau ir smagiau. Tačiau „neatsilieka“ ir tos turbinos, kurios komplektuojamos drauge su benzininiais varikliais – esminių skirtumų čia aptikti neįmanoma, jei nepanagrinėtume skirtingo vienų ir kitų turbinų tarnavimo laiko. Taigi automobilių gamintojai skaičiuoja, kad benzininiuose varikliuose sumontuotos turbinos teoriškai turėtų tarnauti pravažiavus per 200 tūkst. km, o štai dyzelinio variklio turbina – per 0,5 mln. km. Tai lemia išmetamųjų dujų temperatūra, kuri automobiliuose su dyzeliniais varikliais palaikoma mažesnė. Tačiau tai teorija, o turbinų remontas tampa reikalingas ne nuvažiavus tam tikrą atstumą, o dėl to, kad ne laiku keičiami tepalai arba sistemoje atsiranda šiukšlių.
Manoma, kad senesnės kartos turbinos yra ištvermingesnės: tarnauja ilgiau, jei tik tinkamai prižiūrimos ir jei laiku atliekamas turbinų restauravimas. Nauji kompresoriai yra mažesni, įdarbinama mažesnė turbinos dalis, todėl, nors efektyvumas didesnis, prietaisui tenka išlaikyti didesnes apkrovas. Naujesnės turbinos turi keičiamą oro srauto greičio mechanizmą. Dėl to tarp šių naujosios kartos turbokompresorių gedimų, deja, pasitaiko dažniau, kad ir kaip paradoksaliai tai skambėtų.