Jau ne kartą kalbėta, kad Google Adwords reklama yra naudinga įvairioms verslo sritims, taip pat ir automobilių verslui. Ir visai nesvarbu ar parduodate naujus ar naudotus automobilius, užsiimate automobilių supirkimu, auto nuoma, ar automobilių remontu. Todėl šiandien trumpai susipažinsime su pirmais žingsniais kuriant sėkmingą reklamos kampaniją jūsų verslui.
Sugalvokite reklamos kampanijos struktūrą
Google Adwords paskyroje galite sukurti iki 1000 reklaminių kampanijų. Žinoma, smulkiam verslui tai nėra aktualu, tačiau bet kokiu atveju prieš investuojant savo pinigus, reikia žinoti kokie jūsų siekiai ir sugalvoti struktūrą. Paprastai kampanijos skirstomos pagal produktų ar paslaugų grupes, pagal vietovę, pagal sezoniškumą. Kiekviena kampanija turi skirtingą biudžetą, tad jei vienai sričiai norite skirti daugiau, kitai mažiau – išskirstykite į kampanijas.
Pavyzdžiui, automobilių nuomos verslas gali išskirstyti kampanijas į trumpalaikę auto nuomą, ilgalaikę nuomą bei nuomą šventėms.
Sukurkite skelbimų grupes
Reklamos viduje kuriamos skelbimų grupės, į vieną grupę sugrupuojami skelbimai su tokiais pat ar panašiais raktažodžiais. Sugrupavus raktažodžius į skelbimų grupes pasiekiamas didesnis reklamos efektyvumas. Paprastai, grupės atspindi tinklalapio struktūrą.
Kur geriausia pasiekti jūsų klientus
Google Adwords reklama rodoma Google paieškos sistemoje bei vaizdinė reklama partnerių tinkluose. Skirkite laiko analizei, kas jūsų konkrečiame versle jums atneštų daugiau naudos. Jei jūsų klientai prireikus paslaugos ar prekės ieško Google paieškoje ir iškarto kontaktuoja su jumis, tuomet vertingesnė reklama paieškoje pagal tikslinius raktažodžius. Tuo tarpu jei klientas dar nežino, jog jam reikia jūsų paslaugų, apsimoka reklamuotis partnerių tinkluose, kur reklama bus rodoma pasirinktose kategorijose. Jums aktualiausia sritis būtų susijusi su transportu ir automobiliais.
Atlikite raktažodžių analizę
Geros Google Adwords reklamos kampanijos sekmė priklauso nuo teisingai parinktų raktažodžių. Pasinaudokite Google raktažodžių analizės įrankių ir raskite savo srities raktažodžius, kurie sulaukia daugiausia dėmesio. Peržiūrėkite ir konkurentų tinklalapius, ką jie naudoja savo reklamos kampanijai.
Be raktažodžių, kuriuos pridėsite į savo reklaminę kampaniją, pridėkite ir tokius, pagal kuriuos nenorite reklamuotis. Galbūt prekiaujate automobilių padangomis, tačiau savo asortimente neturite modelio, kurį lietuviai itin mėgsta. Jei jūsų reklama koncentruojasi ties raktažodžiais „pigios padangos“, jūsų reklama greičiausiai bus rodoma ir tiems kurie ieško „pigios VVV padangos“. Jei jų neturite, tiesiog pridėkite „VVV“ prie neigiamų raktažodžių sąrašo – tai padės sutaupyti biudžetą.
Plačiau šia tema: https://www.buk-pirmas.lt/adwords-reklama/