Šįmet  Nissan  pristatė, jau trečios kartos „Leaf“.Pats automobilis praktiškai nepasikeitė nuo 2010-ųjų metų modelio, tačiau esminė elektromobilio dalis – baterija – dabar talpina 30 kWh elektros energijos, kurios vidutinio dydžio hečbekui turėtų užtekti nuvažiuoti iki 250 km vienu įkrovimu.  Kas svarbiausia nauja jos technologija atvėrė kelius dar didesnėms naujovėms.  Tai daugiausia, ką gali Lietuvoje parduodami automobiliai, o daugiau vienu įkrovimu gali nuvažiuoti tik prabangieji „Tesla“ modeliai, bet juos lyginti neapsiverčia liežuvis.

Nuvažiuojamą atstumą „Nissan“ padidino ne paprasčiausiai pridėjusi daugiau baterijos elementų, o iš esmės pakeitusi baterijos sudėtį. Dabar  ji greičiau įkraunama – greitojo įkrovimo stotelėje pakanka vos pusvalandžio iki 80 proc. įkrovimo. 30 kWh talpos baterija montuojama ten pat, kaip ir 24 kWh baterija senesniuose „Leaf“ modeliuose ir šias baterijas gana paprasta sukeisti, bet „Nissan“ neketina oficialiai siūlyti tokios paslaugos dėl reikalavimų kiekvieną patobulintą automobilį iš naujo sertifikuoti. Naujajai baterijai bus taikoma 8 metų arba 160 tūkst. km. garantija, o senas baterijas „Nissan“ ketina rinkti ir naudoti saulės energijos saugykloms bei naujai energijos perdavimo sistemai „Vehicle to grid“.

Nissan Leaf techniniai duomenys:

  • Kaina: 38,8 tūkst. eurų.
  • Variklis: 109 AG/80 kW elektrinis variklis.
  • Matmenys (ilgis/plotis/aukštis, mm.): 4445/1967/1550
  • Ratų bazė, mm.: 2700
  • Bagažinės talpa: 370–911,6 l.
  • Svoris: 1516 kg.
  • Įsibėgėjimas iki 100 km: 11,3 sek.
  • Didžiausias greitis: 150 km/val.
  • Baterijos talpa: 30 kW/h, iš kurių naudojama 95 proc.
  • Deklaruojamas nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu: 250 km.

 
Vilniaus Padangos

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *