BMW i3 gali turėti tik elektrinį variklį, arba ir elektrinį, ir benzininį, vadinamą „range extender“. Vien elektriniu kuris mum ir aktualiausias jis įveikia iki 170 km. Kas tikrai puikus rezultatas miesto automobiliui.

Elektromobilio techninio aptarnavimo kaštai yra mažesni nei vidaus degimo variklį turinčio automobilio, ne išimtis ir BMW i3. 100 km įveikti juo mieste, skaičiuojant dabartinio elektros tarifo kaina, atsieitų mažiau nei 2 eurus.

Stabdžių trinkelių ir diskų keisti pirmus 5 metus vargu ar reikės. Gali būti sudėtinga suprasti, bet važiuojant BMW i3, praktiškai egzistuoja tik akceleratorius – juo reguliuoji, ar automobilis greitėja, ar lėtėja. Visiškai atleidus akceleratorių, elektromobilis įjungia baterijų įkrovos režimą ir yra staigiai stabdomas, o stabdymo jėgai viršijant 0,13 g jėgos, netgi įsižiebia galiniai stabdžių žibintai.

Kita vertus, ne viskas čia taip gražu. Pasibaigus garantijai ir prireikus pakeisti pakabos detalę, teks prisiminti, jog tai – BMW, o ne „Nissan“, o perkant padangas piniginę teks atverti itin plačiai, mat vieninteliai ant BMW i3 montuojami ratlankiai yra 19 colių skersmens. Dėl to, kad automobilis riedėtų kuo lengviau.

Bandyto BMW i3 techniniai duomenys
Variklis Elektrinis
Baterijų talpa 18,8 kWh
Papildomas variklis baterijos įkrovimui Benzininis, 34 AG
Galia 170 AG
Sukimo momentas 250 Nm
0-100 km/val. 7 sek.
0-60 km/val. 3,7 sek.
Maks. greitis 150 km/val.
Maksimalus nuvažiuojamas atstumas 170 km
Benzino įkraunama baterija nuvažiuojamas atstumas 70 km
Ilgis/plotis/aukštis 3 999/1 775/1 578 mm
Ratų bazė 2 570 mm
Masė 1 315 kg
Priekinės padangos 155/70 R19
Užpakalinės padangos 175/65 R19
Automobilio kaina 40 000 Eur
Bazinio automobilio kaina 36 400 Eur

One comment

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *