Tinkamai mašinos priežiūrai dažniausiai reikia ne daug pinigų, tačiau laiko, kuris turi būti skiriamas reguliariai. Ir, žinoma, profesionalumo. Kai kurie bando gedimus pašalinti patys su internete rasta informacija, kurioje, atrodo, žingsnis po žingsnio yra pateikiamos tam tikro gedimo tvarkymo gairės.
Deja, dažniausiai bandymai sutvarkyti automobilį patiems sukelia dar daugiau problemų, o vėliau jų tvarkymas – kainuoja dar brangiau.
Kadangi autoservisas Vilniuje savo kainomis tikrai šiuo metu prieinamas daugeliui, o garantijos leidžia būti ramiu, kad viskas bus taip, kaip reikia – pateiksime dažniausiai minimus mitus, kuriuos reikia ignoruoti.
MITAS – servisų paslaugos yra labai brangios.
Visada su kainomis galima susipažinti internete. Tai padės sutaupyti daug laiko, kur kas paprasčiau palyginti įkainius bei nuspręsti, ar jie patenkina Jūsų asmeninius poreikius. Bet kuriuo atveju siūlome nepamiršti, kad paslaugos suteikia galimybę sutvarkyti gedimus, kurie visada kainuos kur kas pigiau nei seno automobilio keitimas nauju. Žinoma, jeigu tas gedimas apskritai yra sutvarkomas.
MITAS – galima gedimus sutvarkyti pačiam.
Lietuviai yra nagingi žmonės, kurie labai dažnai stengiasi bet kokius gedimus sutvarkyti patys. Bandyti visada galima, tačiau labai dažnai tokie bandymai galiausiai virsta dar didesnėmis problemomis. Ar Jūsų kompetencija tikrai atitinka auto tvarkymo darbus?
MITAS – paslaugos yra be garantijos.
Autoservisas Vilniuje, žinoma toks, kuris dirba legaliai, dažniausiai savo suteiktoms paslaugoms teikia garantijas. Tai yra puiki galimybė būti ramiu, kad gedimas neturėtų pasikartoti. Taigi, siūlome tartis su tais, kurie teikia garantijas ir tai dažniausiai nuramina dėl gaunamų paslaugų.
MITAS – servisuose išimamos geros auto dalys.
Turbūt ne kartą teko girdėti, kad autoservise buvo išimtos geros mašinos dalys ir pakeistos prastomis. Išties tokių atvejų pasitaiko, tik dažniausiai ne servisuose, o garažiukuose, kur teikiamų paslaugų kokybė yra abejotina.
Taip pat dažniausiai tokios paslaugos teikiamos nelegaliai, tad žmogui suteikti darbai nėra ginami vartotojų teisių. Deja, bandymai sutaupyti – atsisuka atgal prieš patį auto savininką.
MITAS – mašinas tvarko labai ilgai.
Tai priklauso nuo kiekvieno serviso ir tuo pačiu sudarytos sutarties. Visada geriausia tiksliai susižinoti ne tik koks yra auto gedimas, tačiau taip pat ir kiek kainuos jo tvarkymas, galiausiai, per kiek laiko problema bus sutvarkyta. Esame tikri, kad tokiu atveju neteks ilgai būti be automobilio.
MITAS – serviso darbuotojai nedetalizuoja apie gedimus.
Visada reikia rinktis tuos, kurie palaiko komunikaciją su auto savininkais. Tai ne tik padeda tiksliai sužinoti koks yra gedimas, tačiau taip pat ir išsiaiškinti – kaip galima jo įsirengti ateityje.
Geri specialistai tie, kurie pataria. Klauskite ir laukite atsakymo, o jeigu negavote – daugiau į tokį servisą paprasčiausiai nebegrįžkite.
MITAS – dirbantys nelegaliai taip pat teikia geras paslaugas.
Jeigu norite būti ramus, kad bet koks Jūsų mašinos gedimas tikrai bus sutvarkytas ilgam laikui ir po jo tvarkymo neatsiras dar daugiau problemų, kurias sutvarkyti bus ir brangu, ir reikalaus laiko – visada siūlome ieškoti tų, kurie teikia paslaugas legaliai. Jie dažniausiai kartu duoda ir garantijas, kurios nuramina, kad viskas atlikta tinkamai.
Geras meistras ne tik sutvarkys gedimą, tačiau taip pat ir pateiks detalias rekomendacijas, kurios gali padėti ateityje sutvarkyti problemas, kurios kyla. Svarbiausia rinktis tokius, kurie yra profesionalūs ir kurie savo darbams teikia garantijas. Tai leis būti ramiu, kad mašinos gedimai greitu metu nebepasikartos.