Pagrindinis - Straipsniai - Šiuolaikiniai elektromobiliai, vairuotojų įpročiai ir automobilio pirkėjo paieškos

Šiuolaikiniai elektromobiliai, vairuotojų įpročiai ir automobilio pirkėjo paieškos

Jau ne vienerius metus vairuotojų požiūris į jų eksploatuojamas transporto priemones labai sparčiai kinta. Vis daugiau žmonių atsigręžia į tai, kas yra ekologiška ir tausoja mus supančią aplinką. Dėl šios priežasties kasmet parduodamų elektromobilių skaičius labai sparčiai auga.

Žinoma, elektromobilių kainos šiomis dienomis vis dar yra labai aukštos – lyginant su mūsų šalies gyventojų per daugybę metų pamėgtais automobiliais. Todėl kai kurie vairuotojai, kurie yra už aplinkos išsaugojimą, ne visuomet įstengia juos įsigyti. Tačiau vėlgi, šiandien didelė dalis mūsų šalies gatvėmis eksploatuojamų transporto priemonių yra įsigyjamos lizingu, o tai reiškia, kad vairuotojams yra sudarytos puikios sąlygos įsigyti tai, kas geriausiai atitinka jų keliamus reikalavimus.

Elektromobiliai pasižymi ne tik aplinkos išsaugojimu

Į elektromobilius nereikėtų žvelgti tik, kaip į priemonę, padedančią sumažinti aplinkos taršą (nors tai ir yra vienas iš pačių svarbiausių privalumų). Šiuo atveju elektromobiliai padeda ir gerokai daugiau sutaupyti. Kaip žinia, elektromobiliams nereikia keisti tepalų ir filtrų, tokiuose automobiliuose taip pat nėra ir aušinimo sistemos. Ką jau kalbėti apie tai, kad elektromobilio savininkui nereikia keisti žvakių, dirželio ar kitų panašių detalių, kurios yra neatsiejamos nuo dyzelinu, benzinu ar dujomis varomų automobilių. Eksploatuojantiems elektromobilius nebereikia galvoti ir apie didžiules kuro sąnaudas, kurios gerokai patuština vairuotojų kišenes.

Be abejo, elektromobiliai vartotojams suteikia ir kur kas didesnį komfortą, kadangi išvengiama nemalonių kvapų (pvz., tepalo, degalų ar kt.), didelio triukšmo (kurį skleidžia variklis), nuolatinės vibracijos ir kt. Tuo tarpu, jei toks automobilis yra eksploatuojamas didžiuose šalies miestuose, pvz., Vilniuje, sutaupoma ir daug daugiau laiko, nes yra leidžiama važiuoti A juosta. Be to, nereikia pamiršti, kad vilniečiai taip pat reguliariai susiduria su nemenkomis parkavimo išlaidomis, todėl elektromobilio pagalba viso to galima išvengti ir savo automobilį statyti visiškai nemokamai, jau nekalbant apie kitas tokioms transporto priemonėms taikomas papildomas privilegijas.

Todėl, kai vairuotojai, kurie galvoja apie ekologiją ir mažesnes eksploatacines sąnaudas nusprendžia įsigyti elektromobilį, jie susiduria su didesniu variklio ilgaamžiškumu, nedidelėmis eksploatacinėmis išlaidomis ir daug didesniu komfortu, kuris tiesiogiai prisideda prie geresnės vairavimo patirties.

Besikeičiantys vairuotojų įpročiai ir automobilio pardavimas

Akivaizdu, kad didėjantys elektromobilių pardavimai taip pat rodo ir apie besikeičiančius vairuotojų įpročius, tačiau tai nėra vieninteliai pokyčiai, kuriuos galima pastebėti šiuolaikinėje transporto priemonių rinkoje. Verta paminėti ir pasikeitusį vairuotojų požiūrį į paties automobilio įsigijimą bei jo pardavimą.

Jau kurį laiką yra pastebima, kad vairuotojai kur kas dažniau yra linkę pirkti naujesnių gamybos metų automobilius. Jei prieš septynerius ar dešimt metų buvo įprasta orientuotis į 10-12 metų automobilius, tai šiandien vairuotojai stengiasi įsigyti ne senesnius kaip 5 ar 6 metų automobilius. Suprantama, kad mažesnis automobilio amžius taip pat yra tiesiogiai susijęs ir su didesne jo kaina, tačiau tokiais atvejais vairuotojai būna linkę įvertinti galimas eksploatacines išlaidas, kurios mažėja arba didėja atsižvelgiant į transporto priemonės amžių. Natūralu, kad naujesnis automobilis statistiškai su techniniais gedimais susiduria daug rečiau, o tai reiškia, kad sumažėja ir automobilio savininko patiriamos išlaidos.

Taip pat kinta ir vairuotojų požiūris į automobilio pardavimą. Matyti, kad nemaža dalis vairuotojų vis dažniau supranta, kokią didelę įtaką automobilio kainai turi pardavimo proceso laikotarpis. Kuo ilgiau trunka automobilio pirkėjo paieškos, tuo labiau mažėja jo kaina, kurios galima tikėtis sulaukti iš potencialaus pirkėjo. Dėl šios priežasties anaiptol ne kiekvienas automobilio pirkėjo ieškantis transporto priemonės savininkas yra linkęs pasinaudoti tradicinėmis priemonėmis. Tai didina vairuotojų susidomėjimą automobilių supirkimo paslaugomis, kurios siūlo daug greitesnį ir patogesnį automobilio pardavimo procesą.

Žinoma, kadangi automobilių supirkimo paslaugos Lietuvoje sulaukia didelio populiarumo jau ne vienerius metus, tokių paslaugų teikėjų taip pat yra ne vienas ir ne du. Dėl šios priežasties automobilių savininkai turi nemenką pasirinkimo laisvę ir gali nesunkiai pasirinkti jų lūkesčius (kainos atžvilgiu) geriausiai atitinkantį pasiūlymą. Juolab, kad naudojantis automobilių supirkimo paslaugomis, nebereikia patirti įprastam pardavimo procesui būdingų nepatogumų ir didelių laiko sąnaudų.

Taigi, akivaizdu, kad šiuolaikiniai vartotojai visuomet stengiasi ieškoti pačių patogiausių, efektyviausių ir ekonomiškiausių sprendimų. Visa tai taip pat rodo, kad bėgant laikui vairuotojai bus linkę vis labiau ir labiau įsisavinti technologines naujoves, tokiu būdu sumažindami eksploatacines išlaidas ir užtikrindami patogesnį bei malonesnį vairavimą.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Norėdami Jums pasiūlyti pilnavertes paslaugas mūsų mokymo sistemoje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“) more information

Norėdami Jums pasiūlyti pilnavertes paslaugas mūsų mokymo sistemoje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“)

Uždaryti